woensdag 14 oktober 2009

Sleuteltjes

Regelmatig wordt er opgeruimd bij Patrick op het werk. En deze tijd helemaal omdat het hele bedrijf gaat verhuizen. Dan komt er natuurlijk vanalles te voorschijn en Patrick zit vaak vol creatieve ideeen bij het uitzoeken van alle spullen. Zo neemt hij in ieder geval alle keycords, sluitingen, ringen en dergelijke voor me mee. Maar ook leuke doorzichtige doosjes die sluiten met een magneet of grote posters op plastic achtige stof.
En nu kwam hij dus thuis met een doos vol sleuteltjes. Allemaal dezelfde sleuteltjes. Om precies te zijn 868 sleuteltjes. De sleuteltjes zijn 3,2 cm groot en ik ga maar eens bedenken hoe ik ze zal gaan gebruiken.

Heb je een leuk idee en zelf ook wel wat sleuteltjes nodig dan kun je uiteraard altijd even bij me aankloppen. Het zijn er genoeg. Ik kan inmiddels zelf wel een project catwalk organiseren met alle alternatieve materialen die ik in huis heb (niet op klikken als je de serie volgt).

3 opmerkingen:

  1. Ik ben héél benieuwd wat voor invulling de sleuteltjes krijgen.......!?!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je toevallig verhuizen?? Leuk om aan een verhuisbericht te hangen :) Ik zou dat wel leuk vinden in ieder geval... Wij gaan in februari ons nieuwe plekje betrekken en dit idee floepte bij het zien van de sleuteltjes direct in mijn hoofd :)

    Ben benieuwd wat jij er mee gaat doen :)
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee Chantal. Wij gaan voorlopig nog niet verhuizen het is een goeie om te onthouden.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette