vrijdag 12 februari 2010

Door naar de finale ...

... van de mini play back show op school!!!!

Hier schreef ik al over de mini play back show. De shirts zijn inmiddels af, de groep is uitgebreid van 2 naar 6 personen. Voor het achtergrond koortje hebben de meiden zelf gekochte witte shirts versierd.
Aangezien ik alles op het laatste moment doe was het wel even stressen maar woensdag avond om half 12 had ik de 2 shirts voor Quinty en haar vriendin af. Het andere shirt is exact hetzelfde als deze. Ik dacht steeds dat de voorrondes op vrijdag waren maar die bleken op donderdag te zijn dus viel er opeens een hele dag af!
Er zitten een heleboel versierinkjes op de shirts en een heleboel daarvan moesten met de hand vast gezet worden. Het opstrijken van sterretjes, rondjes en bloemen konden de meiden gelukkig zelf doen.

In ieder geval zijn de dames van het optreden super tevreden over hun shirts. Vrijdag 19 februari is de finale.

Het patroon hiervan is Antonia. Inmiddels is 134/140 te klein maar ik vind 146/152 zo groot. Dus ik heb een middenmaat getekend en dit shirt is maat 140/146. Een prima project om restjes weg te werken, er zijn 8 verschillende stofjes gebruikt.

2 opmerkingen:

  1. Oh, Lucy had ook zo graag willen winnen...ze was erg teleurgesteld dat ze niet door is naar de finale.
    Zal volgend jaar zo'n mooi shirt door jou laten maken, vast en zeker een succes!
    Wens Quinty veel succes as vrijdag, X Mariette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette