woensdag 24 februari 2010

Een shirt voor mezelf

Voor mezelf ben ik vast aan de zomer begonnen. Ik wilde een shirt met korte mouwen en heb daarvoor Antonella gebruikt. Dat patroon maakte ik eerder in maat L. Dat was net een pyjama, vreselijk shirt. Toen maakte ik het in maat M. Al een stuk beter maar doordat ik nogal wat ben afgevallen was die ook al te groot. Met de lockmachine heb ik van de hele zijkant (mouw en voor- en achterpand) een stuk afgehaald. Nu zit het shirt super.

Voor dit shirt met korte mouwen heb ik maat S getekend. Maar dat is wat overmoedig ben ik bang. Het past, dat wel, maar het shirt zit vrij strak. Een goede stimulans om nog even verder te lijnen.

De borduurpatronen komen van Luzia Pimpinella, de serie Spiegelwald. Het shirt wat ik eerder voor Jajeri maakte heeft me geinspireerd, dat vind ik namelijk zo mooi.

Het hart achterop is uit de serie Vintage. Ooit bij Farbenmix te koop. Dat hart gebruik ik vaak. Op de mouwen zit een klein wit roosje.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig shirt is het geworden.
    Mooie borduursels zitten erop.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette