donderdag 18 februari 2010

Een award en chocola ...

Van Aline kreeg ik vorige week een award. Dank je wel hiervoor! Ik maak mijn blog met erg veel plezier en dat er dan ook nog mensen zijn die mijn blog met plezier lezen geeft alleen maar meer stimulans om het bij te houden. Leuk dat ik deze award van jou kreeg, ik lees jouw blog namelijk ook altijd met veel plezier.

De voorwaarden die bij deze award horen zijn de volgende:
1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
2. Plaats een bedankje en een link naar degene die je de award gegeven heeft
3. Vertel 7 dingen over jezelf die wij nog niet weten
4. Kies 7 andere bloggers uit die deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

Aan voorwaarde 1 en 2 is nu voldaan. En dan voorwaarde 3. Deze blog gaat vooral over creatief bezig zijn. Met de naaimachine en een enkele keer anders. Wat moet ik nu over mezelf vertellen?

Dat ik dol ben op lijstjes maken? Dat is soms best ongeduldig ben? Dat ik me graag met dingen wil bemoeien? Dat ik daarom in meerdere besturen zit als vrijwilliger? Dat ik eigenlijk ook een beetje lui ben? Dat ik meer van de zon hou dan deze kou buiten? Dat ik gister mezelf iets heel lekkers kado heb gedaan?

Over de laatste wil ik wel even uitweiden. Op deze leuke site zag ik eens een link staan naar een winkel die de lekkerste chocolademelk verkoopt die er bestaat: Choc-o-lait. Nu ben ik een absolute chocolade freak (maar dat is geen nieuwtje) en wilde ik die chocolade eigenlijk meteen kopen maar ik vond het te duur.

Gister was ik in onze plaatselijke kookwinkel om een kado voor iemand anders te kopen en daar kwam ik een klein pakketje van deze chocolademelk tegen. En die kon ik niet laten liggen. Vanmorgen heb ik dus een kopje warme echte chocolademelk gedronken en vooral de laatste 2 slokken waren hemels. De chocola was een beetje naar onder gezakt en heerlijk vloeibaar. Ik heb genoten.


Aan de laatste voorwaarden die bij deze award horen ga ik me niet houden. Tja, mag ik hem dan wel in ontvangst nemen?? Er zijn zo ontzettend veel leuke weblogs, ik lees er iedere dag meerdere met plezier. Een aantal van die leuke weblogs staan in de lijst aan de zijkant van mijn blog. Tezamen met een lijstje andere sites die ook absoluut de moeite waard zijn. Daar kan ik er nooit 7 uitzoeken zonder anderen tekort te doen. Blader dus eens lekker door die lijst heen en laat je inspireren!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette