dinsdag 27 augustus 2013

Lélou

Vanmorgen zijn we weer bij ons mooie nichtje Lélou op visite geweest. Quinty en Jajeri hadden een echte babytaart voor haar gemaakt.



Terwijl Lélou heerlijk bij haar moeder aan de borst lag mochten wij de taart opeten. Biscuitdeeg gevuld met slagroom en frambozen en mooi versierd met rolfondant. Op het bord staan schaatsen maar we zaten in de zon. Genieten!

Nu we terug zijn van vakantie had ik ook eindelijk tijd om een slinger voor Lélou te maken. Een echte meidenslinger is het geworden. Kregen haar broers nog iets met auto's, nu ben ik los gegaan op de roosjes. Hoe traditioneel is dat :-).


Voor de letters heb ik een rozenalfabet gebruikt. Dit alfabet kon je ruim 2 jaar geleden gratis sparen op de Bernina site. En het borduurt zo mooi uit! Ik ben er helemaal verliefd op.
De achterkant van de slingers is van de bloemen rib en tussen de letters gehaakte bloemetjes.

Vandaag had Lélou het pakje aan dat ik voor haar gemaakt had. Het past haar prima. Ze is nu 3 weken oud en het pakje is maat 50/56. Met een romper met lange mouwen eronder en witte slofjes erbij is het een mooie set.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette