dinsdag 13 augustus 2013

Tassen ...

Steeds vaker vergeet ik foto's te maken van de dingen die ik maak. Dan heb ik ze al weggegeven voor ik er een foto van heb gemaakt.
De laatste maanden heb ik geen spullen meer gemaakt voor mijn winkel, alleen wat kleding en een heleboel cadeautjes. Eigenlijk vind ik dat ook het leukste om te doen. Iets maken met een persoon in gedachten.

Een tijdje terug heb ik 2 tassen gemaakt van gordijnstof met tijdschrift voorkanten. Wat een succes is die stof! Eigenlijk heeft hij geen versiering nodig omdat het al zulke leuke stof is maar iets zonder borduurtjes, steentjes of opgenaaid spul vind ik niet leuk.

De eerste tas is naar het patroon van recept 27 uit Zo geknipt! De kleine tas maar wel met een rits. Voorop 2 vakken die versierd zijn met hotfix stenen.


Binnenin wat vakjes en een zakje met een rits.

Ditzelfde model heb ik nog 5 keer gemaakt. Twee in een groot formaat, en nog 3 keer een kleine. Inmiddels zijn ze allemaal in gebruik.


De bovenste tassen zijn versierd door mijn buurvrouw. De tas linksonder is door mijzelf versierd en in gebruik. Van de andere 2 tassen (door mij gemaakt maar door anderen versierd) staan helaas niet op de foto.

2 opmerkingen:

  1. ziet er weer goed uit. Gebeurt mij ook steeds vaker dat ik de foto vergeet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tassen, die glimmertjes erop maken ze wel heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette