vrijdag 3 januari 2014

Met z'n allen tegelijk een deken haken.

Heel lang heb ik getwijfeld maar ik ga gewoon mee doen met de Crochet Along Blanket.

Iedere week een aantal toeren haken van een deken en dan is hij over 48 weken klaar. Het leuke is dat er meer dan 1000 anderen tegelijk deze deken haken. Iedere week komen de toeren voor die week beschikbaar via de blog van Tertia.



Uit mijn voorraad heb ik 9 kleuren katoen van Catania gekozen. Ik ga haken met naald 3.5. Het is een allegaartje aan kleuren maar dat zal goed in onze woonkamer passen.



Het lijkt me een heerlijk project om beneden te kunnen doen. Vaak heb ik er moeite mee om me terug te trekken in mijn werkkamer boven maar wil ik toch met iets bezig zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette