zondag 14 juni 2009

Trots

Gisteravond zat ik zelf in de zaal om naar de dansvoorstelling van de dansschool waar mijn beide dochters les hebben te kijken. Het was een super show. Uiteraard heb ik het meest genoten van de optredens van Quinty en Jajeri (wat zijn ze goed :-)) maar ook de andere dansacts waren een genoegen om naar te kijken.

Bij binnenkomst kreeg iedereen een programma boekje en wat zag ik al snel, ik sta vernoemd voor het maken van de musical kleding. Super leuk vind ik dat.
Patty is de moeder van een lesgenootje van Quinty en zij heeft alles voor mij geknipt.

2 opmerkingen:

  1. nou zeg, dat is zeker super leuk!!! dan voel je je extra gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hè, zo'n dansvoorstelling. Je hebt prachtige kleding gemaakt en dan die tasjes, super! Ik heb vorig jaar de haren en make-up gedaan bij de balletvoorstelling van mijn dochters. Ik vind het geweldig om mee te maken. De opwinding van de groep het gegiebel van de zenuwen en daarna het genieten in de zaal van de voorstelling. Wel super dat je in het boekje vermeld staat, net als bij de aftiteling van een film!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette