woensdag 9 december 2009

Grote maar snelle klus

Na tijden niet veel gedaan te hebben besloot ik gister om er toch voor te zorgen dat Jajeri vrijdag nieuwe kleren aan kan wanneer ze op school gaat trakteren. Zaterdag is ze jarig en wordt ze 8 jaar.

De broek (Wanda van zwarte thermocotton) lag al geknipt klaar en ik had al bedacht dat ik de broek wilde versieren met de MOHNika borduurtjes van Kunterbunt. Bij een broek hoort een shirt en dat wordt uiteraard Antonia. Van de mooie groene tricot die ik ook net voor het shirt voor Marien gebruikt heb. Met een stukje zwarte tricot.

Dat ik geen stoffen en borduurtjes meer uit hoef te zoeken scheelt enorm veel tijd. Nu het maken nog tussen alle bedrijven door. Er moeten toch ook kadootjes komen terwijl mijn dochter nauwelijks nog wensen heeft en net met pakjesavond al zo verwend is. En koekjes bakken en versieren om uit te delen en een feestje organiseren.
Toch gaat het lukken denk ik. Het 10e borduurtje loopt, hierna nog 1. Dan heb ik meer dan 100.000 steken geborduurd voor dit setje. Hopelijk wordt het niet te overdadig maar dat zien we vrijdag wel als ze het aan heeft.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, 100.000 steken??? (Ik heb geen borduurmachine dus mijn oren staan nu te flapperen!) Ik ben héél benieuwd hoe het setje gaat worden. Borduurse!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben heel benieuwd!!! wauw, 11 borduurtjes...je lijkt wel een beetje op mij....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette