donderdag 24 december 2009

Een warm shirt voor Quinty

Quinty is hard aan het groeien en wil liever niet mee om kleding te kopen. Haar kast zou bijna leeg zijn als ik alles er uit haal wat eigenlijk te klein is. Dus moeten er (nog steeds) voor haar shirts en broeken gemaakt worden.

Eerst een warme antonia van rode nicky velours. Versierd met het mooie vrouwtje uit de MOHNika serie. Quinty vindt de bijbehorende klaprozen niet mooi dus het rokje hoefde ook niet rood te zijn. Het plaatsen van een borduurmotief op de goede plek vind ik nog steeds moeilijk. Deze zit ook net iets te hoog vind ik.

De trui wordt gecombineerd met een laatste restje vrolijke tricot en wat tricot bloemen die ik uit een ander tricootje geknipt heb. En band uit de Eastwind serie.

De foto's zijn gemaakt op het moment dat Quinty net mee zou gaan met oma om daar een nachtje te slapen dus echt veel medewerking was er niet.

Erbij draagt ze de broek Kati die ik al eerder maakte. Een topmodel voor haar met die slanke pasvorm.

2 opmerkingen:

  1. Bunter Mohn, das ist klasse!
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk. Ik zweet soms ook peentjes om iets op de juiste plek te krijgen hoor.
    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette