vrijdag 1 januari 2010

Beste wensen ...

Iedereen een heel gelukkig, liefdevol, gezond en creatief 2010 gewenst!!


Hierbij wil ik alle lezeressen (en lezers??) bedanken voor het lezen van en het reageren op mijn blog. Ik hoop jullie in 2010 weer te zien!!

Zo zag onze laatste middag van het oude jaar er uit. In afwachting van de feestelijkheden 's avonds wordt er vooral op de Nintendo gespeeld. En Romek begint vast aan zijn rotjes.

Tussendoor heb ik stof gehaald die vorige week besteld was. Een rol van 11 meter!! Het 1e project van 2010 staat dus al vast. Het worden gordijnen voor de kamer van Quinty. Al in de herfstvakantie zouden we haar gehele kamer opknappen maar het is een langdurig project geworden. Ik had gordijnen willen laten maken maar we konden nergens mooie stof in precies de juiste kleur vinden. En het is vaak zo duur. Dus nu gaan Quinty en ik maar zelf aan de slag.

En er komen snel nog wat foto's van kledingstukken. Quinty draagt al een week haar nieuwe broek. En er ligt een broek klaar voor Romek, daar moet alleen nog elastiek in. En het shirt wat erbij hoort zit ook al half in elkaar.

3 opmerkingen:

  1. Succes met die enorme rol gordijnstof. Mooie kleurtje!!

    En een heel gezond, gezellig en creatief 2010!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook een gezond, gelukkig en creatief 2010!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette