woensdag 13 januari 2010

En de winnaar is ....

Vorige week hield ik een give away actie! Vanmiddag heb ik samen met een lieftallige assistente de loting gedaan. Eerst alle namen op een lootje geschreven en dan die gehusseld in het mandje dat ik ooit zelf gewonnen had bij een give away actie van Tante Hilde.


Quinty heeft een lootje getrokken en daar stond Mirella op. Gefeliciteerd Mirella, wil je mij je adresgegevens mailen. Via mijn profiel kun je bij mijn email adres komen. Dan kan ik de lap stof naar je toe sturen. Veel plezier ermee!

Alle anderen wil ik bedanken voor hun reactie en hun tip wat betreft de boeken. Een aantal ervan heb ik al gelezen, de anderen heb ik op mijn verlanglijstje gezet.

2 opmerkingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette