vrijdag 8 januari 2010

de gehaakte tas op herhaling ...

Wederom wilde ik een poging wagen om de gehaakte tas nu eindelijk eens in elkaar te zetten. Dus het hele haakmandje weer mee naar beneden genomen. Dat verplaatst zich dan steeds van een bijzettafeltje, naar een bank, naar een andere bank en uiteindelijk naar de grond. Dan weet de hond er wel raad mee en nu kan ik helemaal niks meer doen met het haken ...

Eigenlijk mag ze dit helemaal niet, aan onze spullen zitten maar ik vind het zo schattig dat het mandje de komende dagen gewoon op de grond blijft staan. Mocht ik de tas dan ooit nog afmaken gaat ie eerst in de was voordat ik hem ga gebruiken :-).

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd heo de tas er uit komt te zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lieverdje ja! maarruh ... gaat ie dat niet onthouden dat het nu stiekum toch mag. Moet je niet net als met kinderen consequent zijn (ja dat moeilijke woord, haha).

    Succes nog met je tas ..... ooit :)

    Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette