vrijdag 5 december 2008

Nieuwe kleren voor Sinterklaas ...

Voor Jajeri heb ik nog een Amelie gemaakt, die tuniek staat haar toch zo leuk. Ze draagt het met broek Kim. Ik had de taille iets verhoogd maar zie nu dat dat eigenlijk niet nodig was. Nu zakt hij dus af en is hij iets te lang. Eens kijken of ik dat nog kan veranderen.

Ook bij deze Amelie heb ik de halsboord MV iets verhoogd. Zo zit hij strak om de hals (bij het aantrekken kraakt het wel een beetje) en je ziet het shirt eronder er niet bovenuit steken.







De borduurtjes zijn uit de serie bloemenweide, ik kan alleen niet meer terugvinden van wie ze zijn. Op de tuniek zitten 3 bloemen, geappliceerd met hetzelfde stofje als de boordjes. De bloem komt terug achterop de broek. Op de achterzak zit nog een andere bloem en een paisley bandje maar die heb ik niet op de foto.

De broek is van rode thermo cotton gemaakt en dat is toch zo'n heerlijke stof, deze is nog op de clubdag gekocht bij Giraffa. Erg geschikt voor kinderen die het snel koud hebben. De tuniek is van een nicky velours. Een stofje met zo'n print kan ik onmogelijk laten liggen, ik heb hem vorige week op de markt in Zeist gekocht.

1 opmerking:

  1. Ziet er erg leuk uit Josette, je dochter boft maar. Groet, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette