vrijdag 5 december 2008

surprise en kleedjes

Wij hebben vanavond het sinterklaas feest gevierd. Dat is bij ons een echt familiefeest waarvoor we bij mijn ouders samenkomen met mijn beide broers en gezin.

De kinderen krijgen kadootjes van Sinterklaas en de volwassenen trekken lootjes. Ik had dit jaar mijn jongste broer en heb een knuffel voor hem gemaakt. In de knuffel zat een leuk boek verstopt.

Ik had enorm veel succes met deze knuffel terwijl hij erg makkelijk te maken is. Overigens heet hij nu Pipi en als de zijkant weer is dicht genaaid wil mijn oudste dochter hem graag adopteren.

In 1 moeite door heb ik meteen ook 2 kleedjes gemaakt voor onze hond Minou. Ze wordt er zo ongelukkig van als de kleedjes uit haar mand en bench in de was zitten. Dan is ze helemaal van slag. Nu is er dus een reserve set.

De harige stof had ik ook al gebruikt voor het vorige kleed voor Minou. De achterkant van de kleedjes zijn gemaakt van dikke spijkerstof en ze zijn gevuld met fiberfill. De lap is nu helemaal op Lilian, nogmaals hartelijk dank ervoor (het scheelt wel een berg ruimte :-)).
Uiteraard heb ik zelf ook een kado ontvangen en ik ben er echt super blij mee. Wat een mooie ketting met een matruschka van steen. Dank u wel Sinterklaas!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette