vrijdag 27 februari 2009

en nog een rokje voor Quinty

Quinty wil dat ik geen broeken meer voor haar maak, ze wil alleen nog maar rokjes. En ze wil niet met een maillot aan naar school. Lastig dus :-).

Voor haar heb ik KleinAmrum gemaakt en hij lijkt haar erg goed te passen. Van Willie begreep ik dat het een afzakrokje is dus ik heb tussendoor Quinty een paar keer het rokje aan laten trekken en daar erg goed op gelet. Ik ben benieuwd of hij nog afzakt.


Ze heeft helemaal geen passend shirt hierbij en ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om stof te kopen (heb ook niets in mijn voorraad wat erbij past). Ze kan het rokje dus nog niet aan.

Qua versiering vind ik het nog wat kaal maar ik wil eerst weten of het rokje echt past. Dan maak ik er nog wel een borduur op. Of een mooie vilten bloem ofzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette