dinsdag 1 juni 2010

Klusjes

De laatste dagen ben ik vooral bezig geweest met de stapel klusjes die nog op mijn naaitafel lag. De stapel lijkt groter dan hij is omdat er ook een aantal spijkerbroeken van mij tussen liggen die nu te groot zijn en waar ik spijkerbroeken van de kids van wil maken.

Ik heb op een jas voor Romek een borduur gemaakt omdat de jas door een hond (niet de onze) als speeltje gebruikt was. Een shirt en rok van mijzelf smaller gemaakt (de rok ligt hier dubbel gevouwen hoor, zo smal ben ik niet ;-)). Nog wat losse naadjes vastgezet op verschillende kledingstukken. Een bikinihesje gefatsoeneerd want de bovenstukjes schoven alle kanten op.

Het voelt voldaan dat deze dingen nu weg zijn, snel aan de slag met wat leuks.

2 opmerkingen:

  1. Ja, bagger hè, zo'n stapel verstelklusjes. Ik heb zo'n mand, weet ik, in mijn inloopkast staan. Maar ik doe al een twee maanden of ik het bestaan er niet van weet... maar ja, ik zal er binnenkort ook aan moeten geloven...... Jakkes!!

    Fijn dat je zo lekker afgevallen bent. En goed idee, je spijkerbroeken gebruiken om er kinderspijkerbroeken van te maken!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat goed van je! Ik heb er altijd zo de pest in, maar moet binnenkort ook de zak maar eens tevoorschijn halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette