zaterdag 19 juni 2010

Eerste ruil op Craftyswap Forum

Sinds kort ben ik lid van het Craftyswap Forum en dat is toch zooooooo verslavend. Ik moet me echt inhouden om niet op al die leuke ruilacties in te gaan anders hou ik helemaal geen tijd meer over voor andere werkzaamheden. De 1e enveloppe met spulletjes heb ik vanmorgen in de brievenbus gestopt. Ik kreeg gister een enveloppe met deze 6 leuke dingen erin. Daar mocht ik uithalen wat ik leuk vond maar dan moet je het aantal wel weer tot 6 aanvullen.


Quinty wilde graag de gsm hanger voor aan haar telefoon hebben. Ik vond de tassenhanger mooi en de zeepketting. Helaas had 1 zeepkraal van de zeepketting de reis niet overleefd.
Ik heb ook weer 3 dingen in de enveloppe gestopt maar die kan ik hier niet laten zien omdat het een verrassing moet blijven voor de volgende ontvangster.

Ik heb 'stiekem' ook het lintje dat om het verzamelzakje zat geruild. Dat vond ik zo leuk en zoiets had ik nog niet in mijn toch wel zeer uitgebreide verzameling. Ik heb er een ander leuk bandje omheen gedaan uiteraard.

Wel spannend dit en nu maar hopen dat er iemand is die mijn spulletjes leuk vindt.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben de gelukkige 2e ontvanger van de enveloppe, en ik heb jouw mooie creaties eruit gehaald, echt erg mooi! Heb je ze allemaal zelf gemaakt? Voorlopig reizen ze nog even lekker met me mee in mijn handtas, zo leuk vind ik ze :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat leuke lint kun je kopen bij de Xenos.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette