maandag 21 juni 2010

Mijn Swap aandeel

Bij de swap uit het vorige bericht mocht ik alleen laten zien wat ik had ontvangen omdat de inhoud van het 1e pakketje toch al bekend was. Wat ik er in had gestopt was nog een verrassing maar mag ik nu wel laten zien want degene die na mij het pakje mocht openen heeft precies mijn 3 items eruit gehaald. En dat vind ik erg leuk!

De borduur lag al klaar, die had ik ooit gemaakt voor op een tas maar dat stond toch niet mooi. Sindsdien ligt ie te wachten op een nieuw project.
De gehaakte bloem was bedoeld voor op deze tas maar die tas zit nog steeds niet in elkaar. Tegen de tijd dat ik zo ver ben haak ik wel een nieuwe bloem (als ik het niet verleerd ben).

Het zakje heb ik speciaal voor deze swap gemaakt. Zo zit er iets geborduurds, iets gehaakts en iets genaaids in van mij. Leek me een mooie combi.
Het lintje had ik om het zakje gedaan waar alle spulletjes inzaten. Geruild tegen het lintje wat er oorspronkelijk om zat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette