maandag 14 mei 2007

Hebbedingetjes uit Barcelona

Afgelopen week ben ik drie dagen in Barcelona geweest. Barcelona is een paradijs voor het kopen van kleding en schoenen. Veel leuke vrolijke kleding en een stuk goedkoper dan in Nederland.
Kleding maak ik zelf dus ik heb me ingehouden maar ik vond wel leuke doosjes met decoratiespulletjes voor kinderkleding.


In het eerste doosje zitten stukjes stof en bandjes en knoopjes om een soort van broche op je kleding te maken. En er zit transfer papier in met bloemetjes en een stukje doorzichtig plastic met garen om op kleding te maken en een fotootje in te plaatsen (dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken ;-).
In het 2e doosje zitten kartonnen malletjes en spulletjes om poppetjes mee te maken voor op je kleding. Vilt, stof, bandjes, vanalles. Hoe het precies moet weet ik nog niet, mijn spaans is niet zo best.
Het 3e doosje is voor jongens. Met stoere applicaties, een transfer afbeelding en een puimsteen om kleding vaal mee te maken.
Het meeste van dit soort spullen heb ik natuurlijk al lang maar ik kan dergelijke hebbedingen gewoonweg niet weerstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette