dinsdag 15 mei 2007

Vrolijke tasjes

De laatste tijd heb ik best wel wat gemaakt maar nog niet hier neergezet omdat het allemaal verrassingen waren. Afgelopen zaterdag vierde mijn moeder haar verjaardag en voor haar heb ik een schoudertasje gemaakt van farbenmix. Maar voordat je iets voor een ander maakt moet je het natuurlijk eerst zelf proberen dus eerst een versie voor mezelf gemaakt. En gelijk ook één voor mijn lieve vriendin in Barcelona waar ik vorige week twee nachten mocht logeren.




Bovenstaande foto's zijn van mijn tasje. Het is gemaakt van groen tafelzeil van de AH, versierd met fruit borduurtjes, bandjes en een gehaakte bloem. Aan het hengsel zit nog een gehaakte aardbei. Het tasje sluit met een drukker en aan de binnenkant zit een klein vakje voor je mobieltje ofzo.




Deze foto's zijn 's avonds gemaakt dus de kleur op de bovenste foto wijkt een beetje af. Een tasje van geel tafelzeil. Ook compleet met borduurtjes en bandjes. Verder nog een roezeltje om de aardbei op de voorkant (achterkant??) en een tashanger van vrolijke lintjes.

Van het tasje voor mijn moeder heb ik geen foto's maar die komen uiteraard nog. Die is van rood tafelzeil gemaakt en net zo vrolijk als bovenstaande tasjes.

Erg leuk om te maken dit soort accessoires. Er zullen er nog heel wat volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette