zaterdag 19 mei 2007

Tomke

Tomke is een bloesje van farbenmix. Ik had er al een tijdje 2 helemaal geknipt klaarliggen en vanavond heb ik de laatste hand gelegd aan het eerste bloesje.



Hij (Zij?) is gemaakt van fuchsia linnen met katoenen mouwtjes met ruitjes en roosjes. Op de voorkant zijn bloemen en een vogel geborduurd.

De bloes sluit met drukknopen.





Op de achterkant staan 2 verliefde herten. En wat bijpassende bandjes en een sierstiksel. Na het nemen van de foto's heb ik in alle hartjes van de bloemen glimmende steentjes geplakt.





Het is een schattig bloesje geworden, bestemd voor Jajeri. Maar die wil het niet en vertelt me dan met een ontevreden gezicht dat er toch echt eerst een paard in een hartje op geborduurd moet worden voor ze het aantrekt.
Hoewel ik maat 110 gemaakt heb past Quinty dit bloesje ook. Het is dan wel wat aan de korte kant. En Quinty vindt 'm leuk geworden dus die mag de bloes nu hebben. En ja, nu is Jajeri boos natuurlijk en weet ze ineens te vertellen dat ze hem alleen niet aanwilde op het moment dat ik hem liet zien maar dat ze 'm echt wel leuk vindt. Zucht ;-).

1 opmerking:

  1. Schattig blousje en wat heb je hem weer netjes gemaakt!!!
    lg Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette