dinsdag 15 mei 2007

Vet Cool ...

Gister en vandaag heb ik heerlijk de tijd gehad om een broek voor Romek te maken.
Een model uit de Knippie Idee Lente 2007. Eigenlijk is het een lange broek maar ik heb er een 3/4e model van gemaakt door de onderste strook weg te laten.



De broek is gemaakt van linnen. Ik ben benieuwd hoe lang alles vast blijft zitten want de stof is vrij los geweven lijkt het. Op de voorbenen en de opgestikte zakken zitten applicaties uit één van de doosjes die ik in Barcelona gekocht heb. Verder een heleboel stiksels, een stuk keperband (links) en een plaatje van een doodshoofd (rechts). Dat laatste is erop gestreken mbv transferpapier.


De achterkant van de broek lijkt een beetje scheef. Dat komt omdat het elastiek nog vastgezet moet worden, Romek heeft de broek nog niet gepast. Het model heeft eigenlijk een rits maar dat is bij Romek niet nodig, hij gebruikt 'm toch niet.




Op de achterzak ook een applicatie, stiksels en een losse lus.

Nu maar hopen dat Romek de broek net zo vet cool vindt als ik.

1 opmerking:

  1. oooh, wat is je blog leuk om te zien Josette!!! En wat heb je veel mooie dingen gemaakt! Heel mooie rokken en leuke tasjes weer, de broek van Romek is superstoer!
    groetjes van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette