maandag 20 september 2010

Kijk eens wat mooi!!!!

Op het crafty swap forum deed ik mee aan een gastendoekjes swap. Mijn doekjes heb ik een tijdje terug verstuurd en vandaag ontving ik van Bouwiena van Zomooizohip 2 gastendoekjes retour. En die zijn zo mooi ....
Helemaal fleurig met gehaakte details, als ik ze in de winkel zou zien zou ik ze willen kopen. En omdat het iets langer had geduurd dan afgesproken deed Bouwiena er een paarse matroeschka armband bij. Ook al zo leuk. Ik ben dus goed verwend vandaag.

10 opmerkingen:

  1. die zijn inderaad wel heel erg leuk!
    swaps kunnen echt wel je dag goed maken he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gastendoekjes. Leuk idee!!!

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap zeg!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snap helemaal dat zo'n swap verslavend is, wat een mooie gastendoekjes! Ben jaloers!
    gr Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw mooi zeg !! die armband is ook geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief, met dat paddestoeltje!! Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke gastendoekjes! Heel mooie diep roze kleur :) Je hebt een super bruisende blog! Leuk om dingen te lezen.. je hebt er een nieuwe follower bij ;)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette