vrijdag 10 september 2010

Barn Dandy's

Foto's maken is niet echt mijn sterkste kant maar ik plaats dit setje nu toch maar, Jajeri heeft vanmorgen zo haar best gedaan om goed mee te werken.

Afgelopen zondag kocht ik bij Noeks op de hippe markt van de Utrechtse Fabriek een geweldig stofje. Jajeri is gek van paarden en zocht het zelf uit. Ik kocht een halve meter voor een rokje en ik heb de stof tot op het laatste plaatje gebruikt. Op de zijkant van de stof stond de naam "Barn Dandy's" en dat vond ik zo leuk dat ik dat stukje op het voorpand van het shirt heb terug laten komen.

Onder de plaatjes op het voorpand zit een stukje kantstof die ik kreeg bij de super zoete swap.
Het rokje is zelf getekend. De bovenlaag is de paardenstof en daaronder een rood katoentje met kleine witte stipjes. Er zitten zakken in en daardoor had ik nog heel wat werk aan dit rokje. Ik wilde de bovenlaag gewoon op de onderlaag stikken om zo zakken te verkrijgen maar dat is veel lastiger dan er 'gewoon' zakken in maken.

Het shirt is wederom een Antonia. Nummer 32 heb ik gisteravond geteld. En er zullen er nog wel meer volgen. De legging komt van het patroon Laguna. Het is allemaal nog een beetje op de groei zo te zien maar dan kan ze het hopelijk de hele winter door dragen. Hoewel het niet echt een winterstofje is met de paarden.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Ik ben jaloers hoe je dat gemaakt hebt! Bij mij ligt een rokje al snel weken op de tafel voor het af is...
    Dankje voor het laten weten, erg leuk om te zien, ik herinner me je nog wel! Ik vond het zo leuk dat een meisje dat stofje uitkoos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat heb je dat leuk gedaan, met die stukjes rok op het shirt. Een paardenliefhebber moet idd wel van dit setje houden, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooohhhh...wat een gaaf stoffie!!!! Leuk setje is het geworden en geweldig dat ze het zelf heeft uitgezocht!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Knap gemaakt zeg! Leuk ook om te zien hoe je het stofje gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier op Menorca hebben we ook Jajeri haar nieuwe setje bewonderd. Echt helemaal Jajeri die stof,geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette