maandag 13 september 2010

Ik ben getikt ...

Een nieuw stokje "ik ben getikt" en wel door Isabelle.

De volgende vragen moeten beantwoord worden:

Noem 4 dingen die in je tas zitten:
- uiteraard een telefoon, portemonnee en sleutels
- gehaakte bloemetjes in verschillende kleuren garen omdat ik die kleuren nog bij moet kopen
- 'tegoedbonnen' die de kinderen zelf gemaakt hebben voor het uitlaten van de hond, tafeldekken, kamer opruimen, koken en nog veel meer.

Noem 4 dingen uit je bureaulade:
Tja, een bureau heb ik niet, wel een kniptafel met veel lades eronder. Wat daarin zit:
- borduur- en lockgaren
- ritsen
- vilt
- heel veel keycords en andere spullen die vast nog wel eens van pas komen en dus echt niet weggegooid kunnen worden.

Noem 4 favoriete dingen in mijn slaapkamer:
- mijn bed
- mijn wekker (ik ben vrij neurotisch wat tijd betreft)
- straks weer mijn electrische deken
- mijn kledingkast

Noem 4 dingen die je nog wel een keer wilt doen:
- een verre reis maken met man en kinderen
- leren omgaan met mijn coverlockmachine
- ervoor zorgen dat de hond echt goed gaat luisteren
- een webwinkel beginnen

Noem 4 dingen die je op dit moment heel leuk vindt:
- dat mijn jongste dochter toch wel weer vrolijk gekleurde kleding aan wil die ik dan voor haar mag maken
- dansen
- chocolade eten (vooral omdat ik eigenlijk aan het lijnen ben)
- dat ik tante ben en mijn kinderen neefjes hebben

Noem 4 dingen die jullie nog niet van mij weten:
ik heb vandaag op mijn weblog een tabblad Awards en Stokjes gemaakt. Daar staat vanalles over mij beschreven. Wil je meer over mij weten, lees dat dan maar eens door.

Nu moet ik dit stokje nog naar 4 anderen gooien. Maar ik gooi het gewoon de lucht in. Niet recht omhoog want dan moet ik hem nog een keer vangen. Ik gooi het stokje naar een ieder die het leuk vindt om deze vragen te beantwoorden. Kom op, vang het maar en laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette