zaterdag 4 september 2010

Lapjesmarkt

Vanmorgen ben ik op de fiets naar Utrecht gegaan en heb daar samen met een vriendin van dansles heerlijk rondgeslenterd. Ik heb me enorm ingehouden want er lagen erg veel mooie stoffen en die heb ik allemaal niet gekocht. Nog wel veel zomerspul maar ook al veel nieuwe winterstoffen.

Ik ging voor rode tricot en ik heb lekkere zachte dikke tricot gevonden. Die wordt straks meteen aan stukken geknipt. Verder een bloemen tricot in mooie kleuren met een effen kleur erbij. Quinty vindt de lap niks dus waarschijnlijk maak ik er een shirt voor mezelf van. En 2 halve metertjes roze en paarse katoen met stippeltjes. Deze heb ik nu in meerdere kleuren en gebruik ik graag voor applicaties.

Ook kocht ik een leuk jurkjespatroon. Abacadabra 113, te maken van tricot (en dat heb ik meer dan genoeg in huis, komt mooi uit). Hier zag ik zo'n leuke versie van dit jurkje. Jajeri heeft aangegeven dat ze geen broeken meer gaat dragen en voor de winter heeft ze eigenlijk heel weinig geschikte kleding. Daar moet ik dus iets aan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette