woensdag 15 september 2010

Heel veel stukjes band

Gister kreeg ik van Mariëtte een zak vol met kleine (en grotere) stukjes band. Heel veel kleine reststukjes die zij niet meer kan gebruiken maar ik wel. Een heerlijk verrassing tijdens de druilerige middag gister. Ik gebruik de hele kleine stukjes als label in de zijnaad van kledingstukken maar ook onder applicaties. Of op een zak of ... er is altijd wel iets te bedenken wat nog wat extra kleur en vrolijkheid kan gebruiken.

Ik heb er al enkele stukjes uitgehaald die geweldig passen bij een shirt wat ik gister voor Quinty maakte.

Dank je wel Mariëtte, ik ga eens kijken of ik ook iets leuks voor jou heb. Maken we er onze eigen privé swap van :-).

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zoveel kleurtjes!
    Veel CreaBea plezier!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal aan je denken als ik allemaal van dat soort stukjes band over heb.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette