maandag 13 september 2010

Award ontvangen

Van het Kabinet ontving ik een Award, dank je wel daarvoor!

In de loop der tijd (ik blog nu al zo'n 3 1/2 jaar) heb ik heel wat Awards ontvangen. Ik vind het super leuk om ze te krijgen want dat betekent dat anderen mijn blog lezen. En dat motiveert mij enorm om vooral door te gaan met creatief bezig zijn en erover te bloggen.

Omdat ik dol ben op lijstjes heb ik een aparte pagina op mijn blog gemaakt met alle Awards die ik tot nu toe ontvangen heb. Kijk maar eens bovenaan onder de blogtitel en het plaatje.

De voorwaarde voor het ontvangen van deze Award is dat ik 7 dingen over mezelf moet vertellen. Nou kijk maar eens bij het topic hieronder. Daar staan nog veel meer dingen die jullie niet van mij wisten.

De voorwaarde van het doorgeven aan 15 andere bloggers sla ik even over. Iedere blogger die hem nog niet heeft zou ik de Versatile Award willen geven. Ga allemaal vooral door met bloggen, ik geniet elke dag opnieuw van al het moois dat in jullie blogs te zien en te lezen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette