dinsdag 18 mei 2010

Omslagje voor mezelf

Na alle notitieblokomslagjes voor anderen gemaakt te hebben vond ik dat ik zelf aan de beurt was. Hierbij het resultaat.
Er liggen er nu nog 3 geknipt klaar maar ik heb er even geen zin meer in (gek hè :-)). Twee anderen die wel al af zijn laat ik nog niet zien. Die moeten nog kado gegeven worden.

Alle omslagen die ik gemaakt heb zijn verstevigd met hele dikke strijkvlieseline. Die is op de achterkant gestreken en op het lipje van de opening. Dan is het boekje flexibel genoeg om makkelijk open en dicht te gaan maar toch nog stevig.

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt super leuk deze notitie boekjes omslagen die je gemaakt hebt. Zit er ook een verharding (stuk karton ofzo) in de voor en achterkant?

    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien die er leuk uit, je maakt wel wel een beetje nieuwsgierig naar de andere.

    Bedankt voor je inspiratietips!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt leuk!!! Mooi met die matroushka's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze eindeloos leuk!!Goed dat je ook aan jezelf dacht...dat schiet er nl. vaak bij in.Ga ze zeker ook eens maken,je brengt me op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, hi, hoe bedoel je verslavend? Die van jou zijn echt heel prachtig hoor!! Die vogel vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi! Mag ik vragen wat voor vlieseline jij gebruikt? Ik ben wel eens in de winkel geweest en vroeg naar de meest dikke vlieseline maar die was echt erg dun!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal weg van je mooie omslaghoesjes, bedankt voor de tip en voor de ontbrekende delen.
    Je weet wel wat ik bedoel.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette