zondag 23 mei 2010

Hippe pinkstermarkt in Utrecht

Vandaag alweer zo'n leuke dag uit waarbij we konden genieten van het mooie weer. Ik kreeg gister een mailtje van Tab-tab over de hippe pinkstermarkt in Utrecht van de Utrechtse Fabriek en had wel zin om daar naar toe te gaan. En de rest van het gezin bood meteen aan om mee te gaan.
Dus op de fiets naar Utrecht, brood en drinken mee en eerst heerlijk in de speeltuin onder een boom gelunched. Daarna over de markt geslenterd die super leuk en veelzijdig was.

Quinty en Romek hebben een windgong gemaakt, de meiden hebben een glitter tattoo laten zetten en we hebben hier en daar wat hebbedingetjes gekocht.
Omdat de markt in het Griftpark in Utrecht werd gehouden was er ook omheen heel veel te doen. Een grote speeltuin, een park vol vrolijke mensen, water, echt een gezellig park om nog eens heen te gaan.

1 opmerking:

  1. het ziet er geweldig uit...ik wist het niet eens..jammer...

    wil jij me eens leren hoe ik van die mooie foto-collages kan maken??? ik heb er al wel een programma voor gedownload maar de toepassing wil nog niet lukken (ws omdat ik mezelf er niet genoeg tijd voor gun...)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette