maandag 10 mei 2010

PIFferdePIF

Eindelijk is het zover, alle PIF kadootjes zijn klaar. Ladies, ze zitten nu in de brievenbus dus morgen of overmorgen zullen jullie het ontvangen.

Iedereen die graag mee wil doen met een PIF. Hou de weblog van Willie, Pam en Mirella in de gaten. Zij zijn nu aan de beurt om kadootjes voor anderen te maken. En om mijn eigen extra regel meteen in gebruik te nemen heb ik uiteraard ook een pakketje gestuurd naar Juultje.

Ik heb meteen een heleboel van deze kadootjes gemaakt omdat er nog allerlei gelegenheden aankomen waarbij ik een presentje wil geven. En Quinty heeft er ook meteen 1 ingepikt. En er liggen er nog 3 geknipt klaar.

Binnenkort meer foto's, nu wil ik het nog even een verrassing laten.

7 opmerkingen:

  1. wauw lig nu naast de brievenbus hoor ;-)
    Ben zelf al bezig voor mijn PIF, maarre denk dat het iets anders gaat worden aan de vorm van jouw pakje te zien hahaha... had volgens mij hetzelfde idee... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ga ook posten bij de brievenbus vanaf nu!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend!!
    Nu nog een keuze maken uit mijn ideetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat spannend....ben benieuwd... ben zelf nog in de bedenkfase...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het kadootje ontvangen!
    Wat een mooi kadootje. Dank je wel. Ik ben er heel blij mee.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ie super mooi geworden dank je wel!!!! Ik had idd. hetzelfde idee haha.. maar ben al met iets anders bezig, nu nog hopen dat iemand mijn weblog leest haha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette