vrijdag 14 mei 2010

Omslaghoesjes voor notitieblokjes

Alle PIF'ers hebben hun kadootje ontvangen. Mijn moeder heeft er 1 gehad voor haar verjaardag afgelopen woensdag. Een vriendin heeft er 1 gehad omdat we een nachtje bij haar mochten logeren. En beide dochters hebben er 1 uitgezocht.
Zo ben je dagen bezig om stoffen uit te zoeken, borduren, bandjes opnaaien, vlieseline strijken, hoesjes keren etc. En in een paar tellen zijn ze verdeeld. Gelukkig zijn alle hoesjes enthousiast ontvangen.

Als patroon heb ik Notitieblok ToGo gebruikt van Farbenmix. Uiteraard kan ik zelf ook wel een omslagje verzinnen maar zodra er een patroon voor handen is vind ik dat toch makkelijker.

En aan alle ontvangsters!! Let goed op de 2 naadjes links en rechts van de balpen. Deze zijn zeer vakkundig en precies genaaid door Quinty :-).

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en kleurrijk geheel. Ik ben ook heel blij met mijn omslaghoesje.
    Wist trouwens niet dat er een ebook bestond!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat ziet dat er geweldig mooi uit! Ik krijg gelijk spijt dat ik niet aan je PIF heb meegedaan
    haha...
    Maar heel inspirerend om te zien die blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben er ook blij mee, of nou ja bijna was... mijn dochter wilde hem al inpikken, maar kon het net voorkomen. Ik moest wel beloven dat ik hem ook voor haar zou maken, nu lees ik welk ebook je hebt gebruikt, dus dat wordt hem ook maar bestellen dan ;-) want ja beloofd is beloofd

    eennhh... die naadjes zijn wel heel erg netjes genaaid hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn echt super vrolijk geworden.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai ... bandwerk! Maar wat een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleurrijke stapel!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette