dinsdag 25 mei 2010

Lapswap stofjes binnen!

Vandaag zaten er twee pakketjes voor mij bij de post. Ik ben helemaal in een feeststemming. Over het 1e pakje later meer, daar moeten nog foto's van gemaakt worden.

Het andere pakje bevatte 4 lapjes stof uit de Lapswap die door Knofje was georganiseerd. Allevier mooi verpakt met een lintje erom heen. Erbij een klein rolletje snoepjes en een zakje waar 2 mooie knopen in zaten. Het leek hier wel pakjesavond met al deze verrassingen.

De vier lapjes rechtsonder had ik zelf ingestuurd.

Knofje, super bedankt voor het organiseren van deze lapswap, ik heb met plezier meegedaan. De volgende lapswap loopt alweer, daar doe ik uiteraard ook weer aan mee.

Meer info vind je onder de lapswap foto in de rechterkolom.

2 opmerkingen:

  1. leuke stofjes, vooral die hele linkse!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk!! Ik ben blij verrast met jouw roze vogeltjesstof die ik als favouriet had aangegeven, dus ben ook helemaal happy!! Alle stofjes zijn leuk dus foto volgt ook snel op mijn blog. Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette