donderdag 13 mei 2010

Good Intentions Bag

Mijn moeder was gister jarig dus maakte ik voor haar de Good Intentions Bag van Nancy Tantrum. Een handig mee te nemen tasje omdat het opgevouwen kan worden.

De tas is erg leuk geworden maar omdat ik een katoentje heb gebruikt ipv de aanbevolen glibberstof is het als opvouwbaar tasje niet erg bruikbaar. De tas past eigenlijk net niet in het opvouw gedeelte. En als het er al in gepropt zit en je het weer uit wilt vouwen blijft het zakje wat opgefrommeld zitten.
De tas is wel makkelijk te maken dus als ik nog eens tegen de juiste stof aan loop maak ik er nog 1.

5 opmerkingen:

  1. het is wel een plaatje om te zien hoor...wat voor stof zou er geschikter voor zijn dan????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Willie: dit was gewone katoen, dunnere katoen zou wel passen maar is niet sterk genoeg voor een tas denk ik. Meer parachutestof achtig ofzo is beter. Dun en toch sterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat je die nooit ziet met een leuke print er op he....ik heb dat nog wel in het effen...en oh ja, ik het ook nog een heel glibberig jasachtig stofje in donkerblauw, met kleine fleurige bloemetjes...misschien dat dat zich er voor leent...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar leuk is hij wel!! Je kunt ook het rondje ieieieeitje groter maken, dan past hij de volgende keer misschien wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je kunt de stof ook niet heel erg versieren want dan neemt het ook teveel plaatst in.
    Bij mijn versie zou het rondje iets groter kunnen inderdaad. Maar het elastiek loopt er ook niet soepel genoeg doorheen. Een groter knoopsgat zou dat een volgende keer kunnen verhelpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette