zaterdag 29 mei 2010

Coverlocken

In oktober 2005 kocht ik een nieuwe lockmachine. Deze gebruik is met plezier. Het is een combi machine die omgebouwd ook kan coverlocken. Dat zijn de siernaden en zomen die je vaak bij t-shirts ziet.

De coverlockmachine heb ik nog nooit naar tevredenheid gebruikt. Daarom volgde ik vandaag een workshop voor de coverlock.

Vier en een half uur lang met 5 andere dames zitten klooien met de machine. Het was een gezellige leerzame dag. Helemaal tevreden over het resultaat ben ik nog niet, coveren is echt moeilijker dan ik dacht. En ik ben gewoon ook niet echt een natuurtalent.

Daarbij kan ik toch niet aan de slag want mijn kniptafel is in beslag genomen door de oude Marklin trein van Patrick van vroeger. Romek heeft deze helemaal uitgelegd dus ik moet maar even iets anders verzinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette