zondag 16 mei 2010

Lapswap

Via de blog van Astrid kwam ik bij dit leuke idee terecht. Een lapswap. Je stuurt 4 lapjes stof naar een tussenpersoon en je krijgt er ook weer 4 terug. Lees er alles over op de blog van Knofje. Zij regelt dit.

Ik heb 4 lapjes geknipt klaarliggen maar daar kan ik natuurlijk geen foto van plaatsen.
Het lijkt een beetje op de stofpakketjes ruilhandel die we tijdens de Sancho clubdag al 2 keer gehouden hebben.

Het is leuk om stofjes uit te zoeken waarvan je hoopt dat een ander er blij van wordt. En het is nog leuker om een pakketje te ontvangen met 4 mooie stofjes. Soms blijven die lapjes een hele tijd liggen maar dan komt het ideale project voorbij waarbij je ineens zo'n stofje kunt gebruiken. Ik heb net gister 1 van mijn ontvangen stofjes gebruikt in een kadootje maar dat kan ik pas na woensdag laten zien :-). De stof uit mijn vorig jaar ontvangen pakketje maakte het helemaal af.

1 opmerking:

  1. Hee, wat grappig, ik heb ook net stofjes zitten uitzoeken voor de lapswap. En de stofjes uit jouw clubdagpakketje van afgelopen jaar al met veel plezier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette