woensdag 26 mei 2010

Het 2e pakje

Zoals ik gister al schreef ontving ik twee pakketjes bij de post. Naast de leuke lapjes stof ontving ik ook mijn give away prijs die ik bij Astrids Atelier had gewonnen. Het ging om de verloting van een paar poppenschoenen maar ik kreeg een complete outfit met pet en tas. Het rokje is aan 2 kanten draagbaar.

Mijn dochters zijn eerst met hun pop in bad gegaan zodat ze schoon was voor ze de nieuwe kleding aan mocht. Dat was ook wel nodig want pop was gebruikt als make-up model. Daarna wilde ik foto's maken maar toch wilde Jajeri de pop mee naar bed. Hier dus eindelijk de inhoud van pakje 2.

Dank je wel Astrid! Het ziet er allemaal super uit en pop is weer helemaal in trek!

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette