woensdag 25 augustus 2010

Gastendoekjes

Jaaaahh, Evy heeft ook haar pakjes ontvangen dus ook deze foto mag op mijn blog. Niet zo'n heel beste foto zie ik nu. Iedereen moest 2 gastendoekjes maken, daarbij lettend op de kleuren die de persoon zelf aan mocht geven. Evelien houdt van wit, roze en licht grijs en Pip vandaar dat ik deze combi bedacht.

De lusjes heb ik van de handdoekjes afgeknipt en vervangen door een bandje. De borduurtjes zijn in 1 kleur zodat ik ook borduurgaren aan de onderkant kon gebruiken. Dan ziet dat er ook netjes uit.

Nu heb ik me even niet meer voor een Swap ingeschreven want er staan nog zoveel andere dingen op mijn to-do list. Eerst dat afmaken en dan mag ik weer aan de slag op het CraftySwap Forum.

2 opmerkingen:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette