maandag 10 september 2007

shirt bij Broek Romek


foto's van het hele setje en het model volgen nog (de vlek links onder op het shirt hoort niet, die zit helaas in het foto toestel).
Het patroon is van farbenmix: Zoe en hierbij heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van de "Mega Hoop". Een borduurring voor mijn machine met een bereik van 15 * 36 cm. Ik heb bij de koop van mijn machine deze mega ring er gratis bij gekregen maar was er (na bijna 2 jaar) nog steeds niet toe gekomen om er wat mee te doen. Grotendeels angst voor het onbekende natuurlijk. En wat blijkt .... piece of cake!! Oftewel, ring in de machine en gaan. De machine geeft zelf precies aan wanneer ik de ring een stukje op moet schuiven voor het volgende stukje borduren.
Ik ga 'm nu zeker veel meer gebruiken.
Romek vindt de trui mooi (en ik geniet er zo volop van dat ik zulke vrolijk versierde kleding voor hem mag maken). Alleen wilde hij er wel graag een dier bij hebben. Liefst een krokodil maar die past niet in het china thema. De panda op de arm is een gekochte applicatie en past hier natuurlijk heel goed bij.


1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette