maandag 24 september 2007

Wanda

Van de stofresten van de rok die ik net voor Quinty heb gemaakt heb ik een Wanda voor Jajeri gemaakt. Ik ben echt verliefd op deze stofjes, heb de neiging om er nog veel meer van te kopen, maar ik hou me in.

Ik heb voor Jajeri maat 110/116 gemaakt met iets extra zoom. Hij zit bij haar echt ruim genoeg dus deze broek valt niet zo klein als Kim of Kati.

Op deze 1e foto lijkt de broek donkerder dan hij is, de onderste helft van de broek heeft een grijze ondergrond. De volgende foto's geven de kleuren wat beter weer.



Ondanks de drukke stoffen was de eerste vraag van Jajeri toch: "wat heb je erop gemaakt?". De vlinder is gelukkig OK bevonden. Ze wilde er nog wel meer op maar ik vind de broek druk genoeg zo.



Het is best een heel project om deze broek te maken met al die ronde naden. Eigenlijk zou ik die door moeten slaan maar daar ben ik te lui voor.






Achterop de broek zitten 2 kleppen die vastgebonden zitten met een lint. Ik heb de indruk dat bij andere modellen de kleppen wat groter zijn en de broek dus niet zo inbinden. Jajeri heeft 'm nog niet aangehad (alleen voor het afpassen van de taille en lengte) dus hoe de broek staat is nog even een verrassing.

1 opmerking:

  1. Wat een kleurrijke broek zeg echt enig. Misschien heeft ze hem zaterdag wel aan!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette