zaterdag 8 september 2007

Wat een heerlijke hobby heb ik toch

Vandaag had Quinty een feestje van een vriendinnetje. Quinty en veel van haar vriendinnen zijn gek op Littlest Pet Shop. Plastic beestje met grote wiebelende hoofdjes. Eerlijk gezegd vind ik het vreselijk maar dat maakt natuurlijk niks uit.

Ik heb al tijden geleden een aantal Petshop borduurpatronen gedownload van borduurpatronen.tk (waren freebees) waar ik nog steeds niks mee gedaan had.

Zoals altijd komen bij mij de ideeën pas op het laatste moment dus gister om een uur of 3 bedacht ik dat ik een tasje wilde maken. Quinty een keuze laten maken en aan de hand van een bestaand patroon een tas laten 'ontwerpen'.


De borduurpatronen zijn erg groot (24.000 steken) maar borduren mooi uit. Nadat het borduren klaar was zat de tas eigenlijk zo in elkaar. Hoewel hij wel uit een buiten- en binnentas bestaat en er een echte bodem in zit.
Ik ben erg tevreden met het resultaat en de geefsters (Quinty en een vriendinnetje) en de ontvangster ook.

2 opmerkingen:

  1. Hi,

    erg leuk geworden de tas! Kun je me vertellen waar je de petshop patronen vandaan hebt? We zijn al een poosje op zoek...

    Groetjes,
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Constance. De borduurpatronen komen van www.borduurpatronen.tk. Als je Judith (die heeft de site opgezet) een mailtje stuurt ontvang je de patronen vanzelf in je mailbox.

    Het lukt me niet om jou te mailen, jouw profiel op blogger mag niet door anderen ingezien worden.

    groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette