donderdag 19 maart 2009

En toen was er licht ...

Een half jaar geleden, maar het kan ook nog langer geleden zijn, hielden beide lampjes in mijn naaimachine er gelijktijdig mee op. Dan kun je de machine nog goed gebruiken maar vooral 's avonds is het dan best turen als je precisie werk moet doen.

Omdat de beide lampjes tegelijkertijd stopten met licht geven ging ik er van uit dat er 'iets' kapot zou zijn in de machine buiten kapotte lampjes.

Pas vorige week woensdag besloot ik er wat aan te doen en stuurde ik mijn man naar de fournituren winkel met 1 van de kapotte lampjes (ik kom er zelf ook vaak genoeg maar dit kwam nu even mooi uit). Hij heeft daar 2 lampjes besteld en die kon ik gister op halen.

Meteen er in gezet en toen: .....

Kortom ... Niet denken maar doen (of het je man laten doen :-))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette