dinsdag 15 november 2011

Crea Dinsdag

De meeste dinsdagochtenden spreek ik af met Willie en Lilian om samen creatief bezig te zijn. Vanmorgen ben ik bij Willie thuis geweest, Lilian kon helaas niet.

Als eerste heb ik mijn winterjas gerepareerd. Net nieuw en nu al ergens achter blijven hangen zodat de naad van de mouw losgetrokken was. Echt zo'n klusje wat ik voor me uit blijf schuiven terwijl ik de jas gewoon niet meer aan kon, de mouw lag echt half los.
Nu onder het genot van koffie en gevulde speculaas met het geluid van lock- en naaimachine en af en toe wat gemopper van Willie op de achtergrond heb ik dat op mijn gemak zitten doen. Zo heerlijk dat een dergelijk klusje af is.
Daarna was er nog tijd over om 2 patronen uit te tekenen en uit papier te knippen. Ik laat nog niet zien welke dat zijn, is nog een verrassing. Eerst alles nameten en samen overleggen welke de juiste maat zal zijn en dan aan de slag. Ook daar kan ik thuis veel te lang mee bezig zijn.

Kortom, het was een gezellige maar ook welbestede ochtend. Volgende week weer (al valt crea dinsdag dan op een maandag :-)).

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk om zulke ochtendjes lekker met elkaar onder een bakkie leut zo bezig te zijn met je hobby.

    Fijn ook dat nu je jas ook gerepareerd is, want die heb je nu wel nodig. Als je besluit zo'n klusje mee te nemen, gebeurt het ook en is het met wat gekwebbel gelijk minder vervelend.

    Ik ben benieuwd wat voor patronen je hebt uitgeraderd.

    Fijne avond, groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk . ik zou het ook super leuk vinden zulke ochtendjes . je doet veel meer dan alleen thuis

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette