vrijdag 25 november 2011

Margriet Winter Fair

Gister en dinsdag was ik op de Margriet Winter Fair in Utrecht. Niet als bezoeker maar als hulp bij de haakworkshop die daar werd verzorgd door TAB-TAB van Carla.

Ik zou er zelf nooit aan gedacht hebben om deze beurs te bezoeken maar het blijkt wel dat mijn ideeën over deze beurs niet klopten. Zo ligt de gemiddelde leeftijd van de bezoeksters eigenlijk helemaal niet zo hoog. En is het een ontzettend gezellige boel omdat iedereen die er rond loopt daar is om een dagje plezier te maken. Kinderen zijn er bijna niet en op de zondag na komen er ook nauwelijks mannen. Maar wel heel veel giebelende meiden, dames, vrouwen. Het was echt gezellig. En dan heb ik eigenlijk alleen maar een klein stukje van de beurs gezien.
Er werden dagelijks 6 workshops gegeven aan 12 personen en iedereen mocht een ketting haken. Alle niveau's heb ik daar gezien. Vrouwen die nog nooit gehaakt hadden tot vrouwen die het duidelijk veel vaker doen. En allemaal zijn ze met een voldaan gevoel naar huis gegaan met een leuke ketting om hun nek.

Carla, ik heb genoten deze 2 dagen en ik hoop dat ik je een volgende keer weer mag helpen. En nu ga ik thuis ook het haken weer wat meer oppakken :-).

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette