zondag 13 november 2011

mandjes

Vandaag vierden we de verjaardag van mijn zus. Twee jaar geleden heb ik voor haar een memobord gemaakt van Nooteboom katoentjes met prachtige bloemen. Ik had nog wat stukjes van die stof over en heb twee bijpassende mandjes gemaakt.
Als patroon heb ik een gratis ebook gebruikt van Beate, ik vind de vorm van deze mandjes zo mooi. Maar ze zijn in werkelijkheid veel kleiner dan het plaatje doet vermoeden en het was een heel gepriegel om ze mooi in elkaar te krijgen met zo'n kleine ronde bodem en het biaisband. Maar het is gelukt. Als versiering gehaakte bloemetjes erbij en wat kleine satijnen roosjes om de lelijke overgang van het biaisband te verhullen :-).

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om van dezelfde stof als het memoboard nu mandjes te maken. Kan ze het er mooi bij zetten, mooi hoekje wordt dat!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauww dat zijn echt heel mooie mandjes, en super leuk van je dat je ze in de zelfde stof heb gemaakt als het memoboard..
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn wel heel erg leuk geworden Josette, erg snoepig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Wat zien ze er lief uit van dat mooie stofje, met de bloemen erop en wat een leuk model!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke mandjes zeg!
    En ze blijven ook zo mooi rechtop staan hahaha, die van mij waren ooit te slap ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette