woensdag 11 juli 2007

FEEST!!

Zaterdag wordt Romek 7 jaar en daarom gaan we vanmiddag met wat vriendjes naar de dierentuin. De regen valt gestaag naar beneden maar ik blijf er gewoon van uit gaan dat het de hele middag droog en wellicht zonnig zal zijn.

Het is hier de gewoonte om na een feestje een zak snoep aan de kinderen mee te geven. Daar hou ik niet zo van, de meeste kinderen krijgen thuis meer dan voldoende snoep en tijdens het feestje wordt er ook weinig gezonds gegeten.

Daarom heb ik voor alle jongens een stoere dinohanger gemaakt. En voor mijn 2 eigen meiden die natuurlijk ook mee gaan een mooie paarden hanger.
Die stoppen we in een zakje, samen met een dinokoek want ik wil natuurlijk niet achterblijven bij wat 'anderen' doen ;-).


De patronen (van farbenmix) zijn geborduurd op vilt waar een lapje stof op ligt. De achterkant is ook van vilt.

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke hangers!
    heel veel plezier in de dierentuin.
    Ik duim dat het droog blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet het er weer super uit!!! geweldig dat het allemaal weer op tijd klaar is gekomen....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette