zaterdag 7 juli 2007

Zomerkleding ???

Tja, hoeveel zomerkleding heb je nodig in de zomer van 2007?? Met een extra vest aan zit ik achter de naaimachine en de PC, de kinderen gaan nog steeds met een jas aan naar buiten.

Toch geloof ik dat het mooie weer nog komt, misschien wacht het nog 2 weken tot de regio midden - nederland vakantie krijgt.

Vorige week heb ik een 'broek-rok' gemaakt voor Quinty van het patroon Uli. Het is een broekje met daaroverheen aan de voorkant een rokpand.


Het meest rechtse hartje op de broekrok hangt aan een lintje en is opgevuld met fiberfill. Voorop de rok zit een zak.


Gemaakt van 4 verschillende Sanetta katoentjes uit duitsland. Versierd met borduurpatronen van hartjes uit verschillende farbenmix series.




Op het achterpand van de broek zit hartjes band en een opstrijkbaar velours hart. Beide ook weer eens afkomstig van farbenmix.

Het topje komt uit een Patrones van maart 2005. Dit is een spaans blad maar met een eenvoudig patroon als dit heb je weinig kennis van de spaanse taal nodig. En gelukkig heb ik een in spanje wonende nederlandse vriendin die moeilijke woorden voor mij kan vertalen. Zelfs als het 'naai-taal' is.

Het topje is dubbelzijdig draagbaar. Op de ene kant een geborduurd hart, op de andere kant een velours engel, die knal roze is maar op de foto nogal rood overkomt. Het hart is de favoriet van Quinty.

Laat nu de zomer maar beginnen hoor.

1 opmerking:

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette