zondag 22 juli 2007

Venice

Venice van Studio Tantrum (via farbenmix) is een patroon van een overdadige rok. In het begin vond ik het niks. Er waren vreselijk versies te zien op Klick und Blick.

Maar toen zag ik een keer hoe het patroon in elkaar zit (kijk hier) en dat vind ik toch weer zo geniaal bedacht dat ik ineens ook mooie versies van dit patroon langs zag komen (zoals hier of deze). En dat zijn dan vooral die uitvoeringen die zonder overdadige ruches gemaakt zijn.

Dus nu wil ik er ook nog 1 maken. Quinty mag de stof uitzoeken (5 lapjes) en ik heb het in stapeltjes klaargelegd om de keuze toch iets te beperken.



Het is mooi om te zien wat ze uitzoekt, hier en daar pakt ze een lap weg (er lagen ook nog wat lappen stof op tafel) en uiteindelijk vindt ze 9 lapjes die ze wel in de rok wil hebben. Het wordt een heel bont geheel. Precies wat we mooi vinden.





Zo wordt de rok, links heel anders dan rechts. En nu snel aan de slag (ik ben eerst nog met 2 blusentops bezig)

1 opmerking:

  1. Heerlijke stofjes bijelkaar! Ik ben heeeel benieuwd naar het resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette