woensdag 12 december 2007

Dan wordt dit de kerst kleding

Bij de Laguna heb ik nu ook eindelijk het shirt gemaakt. Het is een Antonia. Misschien dat ik het niet helemaal goed gedaan heb maar ik ben niet zo enthousiast over dit patroon als zoveel anderen. Ik heb het idee dat de mouwen er iets gedraaid inzitten maar het past allemaal wel heel goed in elkaar.


Voorop een mooie petshop (freebee) en verder versiert met velours stickers.


Voor Quinty zal ik er ook nog 1 maken, eerst opnieuw uittekenen en dan kijken of die beter valt. Jajeri heeft 'm ook nog niet gepast, misschien valt het reuze mee.



En de hele set bij elkaar, ik vind het zelf heel mooi geworden met deze vrolijke kleuren. Jajeri is klaar voor kerst (hoewel het zo kan dat ze ineens als prinses verkleed naar opa en oma wil :-)).

1 opmerking:

  1. Ik vind het prachtig en ik zie niks aan gedraaide mouwen hoor! Mooie stofkeuze, Jajeri zal zich met Kerst een echt prinsesje voelen met dit complete setje!

    Groetjes,
    Pummie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een reactie :-).
Groetjes, Josette